Most néhány olyan célszerű módszert fogsz megtanulni, ami akkor kell, amikor egy valódi játszmát kezdesz.
Fekete vagy, mint mindig.
Fehér egészen közel tesz hozzád egy követ. Ezt a lépést "érintés"-nek nevezik.
Hogyan kell felelned az érintésre?
Ebben az esetben, az alább bemutatott fekete lépés jó.
Ez a lépés 3-ról 2-re csökkenti a fehér kő életeit.
Nem úgy néz ki, mintha arcul ütnéd a fehér követ?
Támadd a támadót!
Ha az előző folytatásaként fehér valahová máshová lépne, például E7-re, fekete folytatni tudja a fehér kő támadását, mint az alábbi ábrán. Most az E4 kő atari-ban van - még egy lépéssel leütheted.
Az első ábrától folytatva, ha fekete nem felel fehér érintésére és valahová máshová lép, például F7-re, hogyan lépne fehér?
Ezután fehér folytatni fogja a támadást fekete ellen, fekete oldalát pofozva.
Látod, hogy fekete E3 bajban van?
Végül, ideje gyakorolni.
Fehér éppen megérintette a kövedet.
Két helyes válasz van. Találd meg mindkettőt!
Nem túl egyszerű?